IT

Ką verta žinoti apie SEO paslaugas prieš jas pasirenkant?

Domina didesnis lankytojų pritraukimas iš Google? Tuomet greičiausiai jūsų dėmesį pritraukė SEO paslaugos. Ne paslaptis, jog tai vienas iš populiariausių būdų reklamuotis internete. Visgi SEO paslaugos daugeliui vis dar išlieka mistika ir ne kiekvienas žino, kas iš tiesų yra SEO ir kaip šis procesas veikia. Jeigu norite pasirinkti SEO paslaugas, privalote žinoti šiuos dalykus:

Svarbūs faktai ir punktai

  • SEO nėra Google reklama. Pykstate, jog mokate pinigus, tačiau negaunate nei srauto, nei pardavimų? Na, pykti reikia tik ant savęs. Nei vienas specialistas konsultacijos metu jums nežadės greitų rezultatų. Turėsite investuoti, investuoti ir dar kartą investuoti ir tik po kurio laiko pamatysite pirmuosius rezultatus. Jeigu norite greito lankytojų pritraukimo būdo, tuomet rinkitės Google reklamą. Tiesa, tai trumpalaikis sprendimas, kadangi vos tik atsisakius paslaugų, iš karto vėl nebeturėsite lankytojų.
  • Kuo mažiau investuosite, tuo mažiau šansų, jog paslaugos atsipirks. Deja, bet iškėlus svetainę net ir pagal daugelį raktinių žodžių į antrą puslapį, negausite norimo srauto ir pardavimų. Su mažu biudžetu specialistas gali konkuruoti pirmame puslapyje pagal nekonkurencingus raktinius žodžius, bet pagal bendrinius raktažodžius geriausiu atveju atsidursite tik antrame puslapyje ar net žemiau. Dėl to naudinga pagalvoti apie didesnį biudžetą, jeigu svarstoma apie greitus ir pelną nešančius rezultatus.
  • Ne kiekvienas specialistas žino, ką daro. Deja, bet SEO srityje yra daug specialistų, kurie neišmano savo darbo. Labai gaila, tačiau tokie specialistai dirba ne tik savarankiškai, bet ir agentūrose, todėl atsirinkti gali būti sudėtinga. Renkantis specialistą naudinga neskubėti ir pagalvoti, kokius klausimus užduoti.
  • Stebėkite rezultatus. Labai gaila, tačiau yra agentūrų, kurios gauna projektą ir jį numeta tiesiogine ta žodžio prasme. Todėl reikia pasirūpinti ne tik Google Analytics, bet ir Google Search Console. Jums nereikia mokėti naudotis šiais įrankiais, jog galėtumėte stebėti rezultatus. Užtenka vos kelių paspaudimų, jog galėtumėte palyginti, kaip kinta rezultatai. Jeigu matote, jog pozicijos nekyla, lankomumas nedidėja, reikia pakviesti specialistą į pokalbį ir prašyti pasiaiškinti.
  • Susisiekite su daugiau nei keliomis agentūromis, kadangi tokiu būdu galėsite ne tik daugiau gauti informacijos apie konkurenciją, bet ir suprasti, kas yra SEO ir kaip veikia procesas.

Neskubėkite rinktis ir atkreipkite dėmesį į šiuos punktus.